Sazlon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar, gönüllülük esasıyla hizmet veriyoruz. Ama bazen kendimizi ödüllendirmek için tavuk döner ısmarlatıyoruz
modlar neye gore secılıyor pekı hocam