ssmedyadanısmanlık adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tanıdığım iki üç tane moderatör var insanları zamanında çok mağdur etmiş ve iş bilmeyen onların nasıl geldiğini çok iyi biliyorum onların demiycem sadece birisinin diyeyim modluga nasıl geldiğini, fakat genel olarak modlar iyi hatta çok kalitelileride var tanıdığım adam gibi adam yani üstteki kriterlere göre secilmiyor çoğu zaman yada üst yönetim onlari yanlış algolamista olabilir. Gönüllülük esaslı diye duyoruz evet fakat bildiğim kadarıyla kurumsal özellikler full açık yani bu bir nevi ücretli oluyor yanlismiyim.
Evet hatta birisi yıllar önce benim ibana ödeme almıştı da onun yüzünden ifadeye çağrılmıştım.
Forumda görünmüyor artık.
Belki gizli kimlikle barınıyordur forumda..