Konu
r10 çalışan maaşları ?
11-07-2025, 06:55:07
#13
UtkuTR
Birlikte görev yaptığım arkadaşlarım ucuza çalışıyormuş 😏 Ben et döner ısmarlatıyorum
@
Sazlon
; . Tatlısını da
@
Serhat
; ısmarlıyor 🙃