Pompacı olmak nasıl bir şey?
19
●974
- 08-07-2025, 14:11:27Gece vardiyası uyku düzeniyle ilgili problemin olmazsa rahattır, müşteri azdır. Ama soğuklarda baya dışarıda beklemek zorunda kalıyorsun
- 08-07-2025, 14:14:01Çalışacağım yer, maalesef müşterilerin az olduğu bir yer değil. Yoğun bir caddede bulunuyor.AydinCloud adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-07-2025, 14:14:35evet gittiğimde hepsi en az +50 yaş dayılardıhazledoks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-07-2025, 14:15:23evet 8 saat şuanlık sabah vardiyasında gel dediler 7-3byaxios adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-07-2025, 14:15:39Bi tanıdığım çalışıyodu hep gece vardiyasına yazdıkları için işi bırakmıştı
- 08-07-2025, 14:15:51Unv zamanında çalışmıştım fişlerini kaybetme, yakit verdiğin müşteriyi iyi takip et. Para vermeden kaçmaya çalışan çok oluyor.
Mutlaka ama mutlaka neyi ne kadar istediğini iyice anlamadan yakit verme senden gider.
Dizel benzin bilsen dahi sor müşteriye.
Ola ki yanlış yakit verdin sansliysan müşteri araçla ilerlememis olsun yoksa tüm masraflar sana.
Gün sonunda elinde ki fişler ile nakit paran gün sonu satışının toplamı ile Uyuşmazlık gösterirse yine senden keserler.
Güzel yanı makara oluyor insanlarla sürekli sohbet içinde oluyorsun.
Yaptığım en zevkli isti yaz ayı olması şartı ile