• 08-07-2025, 14:10:34
    #1
    Platin üye
    Herkese merhabalar. Yarın bir akaryakıt istasyonunda pompacı olarak işe başlayacağım. Asgari ücret + yemek parası veriyorlar ve servisleri var. Daha önce çalışan var mı? Nasıl bir iş? Yapılır mı? Zorlukları nedir?
  • 08-07-2025, 14:11:27
    #2
    Gece vardiyası uyku düzeniyle ilgili problemin olmazsa rahattır, müşteri azdır. Ama soğuklarda baya dışarıda beklemek zorunda kalıyorsun
  • 08-07-2025, 14:13:56
    #3
    Arkadaşlarım çalıştı zor değil diyorlar. Hatta baya rahat diyorlardı sıkıntısı genç çalışma arkadaşı az demişti sıkılıyorlardı.
  • 08-07-2025, 14:14:01
    #4
    Platin üye
    AydinCloud adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gece vardiyası uyku düzeniyle ilgili problemin olmazsa rahattır, müşteri azdır. Ama soğuklarda baya dışarıda beklemek zorunda kalıyorsun
    Çalışacağım yer, maalesef müşterilerin az olduğu bir yer değil. Yoğun bir caddede bulunuyor.
  • 08-07-2025, 14:14:09
    #5
    8 saatse vardiya iyidir değilse yapılacak iş değildir. Kışın da çok zor bizde içerde durmaya izin vermiyorlardı. Çok dikkat isteyen bir iş.
  • 08-07-2025, 14:14:35
    #6
    Platin üye
    hazledoks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlarım çalıştı zor değil diyorlar. Hatta baya rahat diyorlardı sıkıntısı genç çalışma arkadaşı az demişti sıkılıyorlardı.
    evet gittiğimde hepsi en az +50 yaş dayılardı
  • 08-07-2025, 14:15:23
    #7
    Platin üye
    byaxios adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    8 saatse vardiya iyidir değilse yapılacak iş değildir. Kışın da çok zor bizde içerde durmaya izin vermiyorlardı. Çok dikkat isteyen bir iş.
    evet 8 saat şuanlık sabah vardiyasında gel dediler 7-3
  • 08-07-2025, 14:15:39
    #8
    Bi tanıdığım çalışıyodu hep gece vardiyasına yazdıkları için işi bırakmıştı
  • 08-07-2025, 14:15:51
    #9
    Unv zamanında çalışmıştım fişlerini kaybetme, yakit verdiğin müşteriyi iyi takip et. Para vermeden kaçmaya çalışan çok oluyor.
    Mutlaka ama mutlaka neyi ne kadar istediğini iyice anlamadan yakit verme senden gider.
    Dizel benzin bilsen dahi sor müşteriye.
    Ola ki yanlış yakit verdin sansliysan müşteri araçla ilerlememis olsun yoksa tüm masraflar sana.
    Gün sonunda elinde ki fişler ile nakit paran gün sonu satışının toplamı ile Uyuşmazlık gösterirse yine senden keserler.
    Güzel yanı makara oluyor insanlarla sürekli sohbet içinde oluyorsun.
    Yaptığım en zevkli isti yaz ayı olması şartı ile