Herkese merhabalar. Yarın bir akaryakıt istasyonunda pompacı olarak işe başlayacağım. Asgari ücret + yemek parası veriyorlar ve servisleri var. Daha önce çalışan var mı? Nasıl bir iş? Yapılır mı? Zorlukları nedir?