hazledoks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlarım çalıştı zor değil diyorlar. Hatta baya rahat diyorlardı sıkıntısı genç çalışma arkadaşı az demişti sıkılıyorlardı.
evet gittiğimde hepsi en az +50 yaş dayılardı