AydinCloud adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gece vardiyası uyku düzeniyle ilgili problemin olmazsa rahattır, müşteri azdır. Ama soğuklarda baya dışarıda beklemek zorunda kalıyorsun
Çalışacağım yer, maalesef müşterilerin az olduğu bir yer değil. Yoğun bir caddede bulunuyor.