Pompacı olmak nasıl bir şey?
19
●974
- 11-07-2025, 11:37:25Hocam tabii ki en kötü iş bile işsizlikten iyidir kendi paranızı kazandığınız her iş iyidir ama bir yandan varsa mesleğinizle alakalı iş aramanız yoksa kendinize yeni bir meslek edinebileceğiniz farklı bir iş daha iyi olur. Madem 22 bin liraya tamamsanız bu parayı her yer verir örnek veriyorum mobilyacılığa girerseniz bir iki yıla usta olursunuz asgari X2 X3 kazanırsınız, pompacılıktan ise yükselme şansınız yok gibi bir şey.