byaxios adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
8 saatse vardiya iyidir değilse yapılacak iş değildir. Kışın da çok zor bizde içerde durmaya izin vermiyorlardı. Çok dikkat isteyen bir iş.
evet 8 saat şuanlık sabah vardiyasında gel dediler 7-3