• 01-07-2025, 22:45:34
    #1
    Merhaba arkadaşlar 2 çocuğumu da farklı bölgedeki ilkokuluna göndereceğim. Bir arkadaşın ikametgahını alacağız. Kayıtlar bu haftalarda başladı başlayacak, geç kalmış sayılır mıyız acaba? Ya tam kayıt haftasına denk gelirsek ne olur?
  • 01-07-2025, 22:47:52
    #2
    Hocam okullarda müdürler ve yardımcıları gorevlı duruyor yarın telefonla arayın net bılgı alın ıkametgah olunca mecbur almak zorundalar almak dolum da olabılır o yuzden erken hareket etmek en doğrusu
  • 01-07-2025, 22:52:07
    #3
    Önceden kayıt almanız gerekiyordu tespit ederlerse cezası var bilginiz olsun. Bu arada ikametgah adresi tutsa bile kayıt ücreti istiyorlar almak zorundalar diye bir şey yok.
    Kardeşim çocuğunu kayıt ettirdi eğer para ödemek istemiyorsanız fakirlik belgesi getirin demişler En azından İstanbul genelinde durum bu şuan için.
  • 01-07-2025, 23:12:35
    #4
    ZINKKK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Önceden kayıt almanız gerekiyordu tespit ederlerse cezası var bilginiz olsun. Bu arada ikametgah adresi tutsa bile kayıt ücreti istiyorlar almak zorundalar diye bir şey yok.
    Kardeşim çocuğunu kayıt ettirdi eğer para ödemek istemiyorsanız fakirlik belgesi getirin demişler En azından İstanbul genelinde durum bu şuan için.
    Para işi yok. Sistem otomatik olarak kaydını alıyor. Kayıt almama durumu yok. Kayıt diye bir şey yok zaten. Otomatik olarak kaydınız adresinize göre okulun sistemine düşüyor. Ayrıca sınıf ayarlama da yok. Sistem sınıflara öğrencileri ve öğretmeni otomatik atıyor.
  • 01-07-2025, 23:54:31
    #5
    meminsah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Para işi yok. Sistem otomatik olarak kaydını alıyor. Kayıt almama durumu yok. Kayıt diye bir şey yok zaten. Otomatik olarak kaydınız adresinize göre okulun sistemine düşüyor. Ayrıca sınıf ayarlama da yok. Sistem sınıflara öğrencileri ve öğretmeni otomatik atıyor.
    Aynen yok Bugün kayıt yaptırdık daha ne çok seviyorsunuz boş yapmayı.
  • 01-07-2025, 23:56:29
    #6
    ZINKKK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen yok Bugün kayıt yaptırdık daha ne çok seviyorsunuz boş yapmayı.
    Kayıtlar daha başlamadı sanırım ama nasıl yaptırdınız acaba?
  • 02-07-2025, 00:27:52
    #7
    ZINKKK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen yok Bugün kayıt yaptırdık daha ne çok seviyorsunuz boş yapmayı.
    13 yıldır milli eÄŸitimde öğretmenim size kayıt dedikleri ÅŸey form doldurmak. Onun da bir geçerliliÄŸi yok. Saf saf her ÅŸeye atlıyorsunuz. Yalan mı söyleyeceÄŸim sana? Her ÅŸey sistemden otomatik oluyor. Siz okula gitmeseniz de çocuÄŸun kaydı otomatik olur ve sistem otomatik olarak bir sınıfa atar. Eminim iyi hoca olsun diye para da vermiÅŸsinizdir 😂
  • 02-07-2025, 00:28:57
    #8
    Kokpit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kayıtlar daha başlamadı sanırım ama nasıl yaptırdınız acaba?
    Zaten kayıt yok ki hocam buna bir form verip keklemiÅŸler para almak için 😂😂
  • 02-07-2025, 05:13:23
    #9
    meminsah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    13 yıldır milli eÄŸitimde öğretmenim size kayıt dedikleri ÅŸey form doldurmak. Onun da bir geçerliliÄŸi yok. Saf saf her ÅŸeye atlıyorsunuz. Yalan mı söyleyeceÄŸim sana? Her ÅŸey sistemden otomatik oluyor. Siz okula gitmeseniz de çocuÄŸun kaydı otomatik olur ve sistem otomatik olarak bir sınıfa atar. Eminim iyi hoca olsun diye para da vermiÅŸsinizdir 😂
    Evet bende böyle duymuştum hocam, otomatik atanıyormuş. Peki süreç olarak geç kalmamışızdır sanırım değil mi? Ya da örneğin kayıtlar başladığında alsak ikametgahı, yine de oraya gönderebiliyor muyuz?