Aramızda Öğretmen - Okul Müdürü Var Mı?
9
●288
- 01-07-2025, 22:47:52Hocam okullarda müdürler ve yardımcıları gorevlı duruyor yarın telefonla arayın net bılgı alın ıkametgah olunca mecbur almak zorundalar almak dolum da olabılır o yuzden erken hareket etmek en doğrusu
- 01-07-2025, 22:52:07Önceden kayıt almanız gerekiyordu tespit ederlerse cezası var bilginiz olsun. Bu arada ikametgah adresi tutsa bile kayıt ücreti istiyorlar almak zorundalar diye bir şey yok.
Kardeşim çocuğunu kayıt ettirdi eğer para ödemek istemiyorsanız fakirlik belgesi getirin demişler
En azından İstanbul genelinde durum bu şuan için.
- 01-07-2025, 23:12:35Para işi yok. Sistem otomatik olarak kaydını alıyor. Kayıt almama durumu yok. Kayıt diye bir şey yok zaten. Otomatik olarak kaydınız adresinize göre okulun sistemine düşüyor. Ayrıca sınıf ayarlama da yok. Sistem sınıflara öğrencileri ve öğretmeni otomatik atıyor.ZINKKK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-07-2025, 23:54:31Aynen yokmeminsah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bugün kayıt yaptırdık daha ne çok seviyorsunuz boş yapmayı.
- 01-07-2025, 23:56:29Kayıtlar daha başlamadı sanırım ama nasıl yaptırdınız acaba?ZINKKK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-07-2025, 00:27:5213 yıldır milli eÄŸitimde öğretmenim size kayıt dedikleri ÅŸey form doldurmak. Onun da bir geçerliliÄŸi yok. Saf saf her ÅŸeye atlıyorsunuz. Yalan mı söyleyeceÄŸim sana? Her ÅŸey sistemden otomatik oluyor. Siz okula gitmeseniz de çocuÄŸun kaydı otomatik olur ve sistem otomatik olarak bir sınıfa atar. Eminim iyi hoca olsun diye para da vermiÅŸsinizdir 😂ZINKKK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-07-2025, 00:28:57Zaten kayıt yok ki hocam buna bir form verip keklemiÅŸler para almak için 😂😂Kokpit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-07-2025, 05:13:23Evet bende böyle duymuştum hocam, otomatik atanıyormuş. Peki süreç olarak geç kalmamışızdır sanırım değil mi? Ya da örneğin kayıtlar başladığında alsak ikametgahı, yine de oraya gönderebiliyor muyuz?meminsah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
En azından İstanbul genelinde durum bu şuan için.