meminsah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Para işi yok. Sistem otomatik olarak kaydını alıyor. Kayıt almama durumu yok. Kayıt diye bir şey yok zaten. Otomatik olarak kaydınız adresinize göre okulun sistemine düşüyor. Ayrıca sınıf ayarlama da yok. Sistem sınıflara öğrencileri ve öğretmeni otomatik atıyor.
Aynen yok Bugün kayıt yaptırdık daha ne çok seviyorsunuz boş yapmayı.