Merhaba arkadaşlar 2 çocuğumu da farklı bölgedeki ilkokuluna göndereceğim. Bir arkadaşın ikametgahını alacağız. Kayıtlar bu haftalarda başladı başlayacak, geç kalmış sayılır mıyız acaba? Ya tam kayıt haftasına denk gelirsek ne olur?