Aynen yok

Bugün kayıt yaptırdık daha ne çok seviyorsunuz boş yapmayı.
13 yıldır milli eğitimde öğretmenim size kayıt dedikleri şey form doldurmak. Onun da bir geçerliliği yok. Saf saf her şeye atlıyorsunuz. Yalan mı söyleyeceğim sana? Her şey sistemden otomatik oluyor. Siz okula gitmeseniz de çocuğun kaydı otomatik olur ve sistem otomatik olarak bir sınıfa atar. Eminim iyi hoca olsun diye para da vermişsinizdir 😂