Önceden kayıt almanız gerekiyordu tespit ederlerse cezası var bilginiz olsun. Bu arada ikametgah adresi tutsa bile kayıt ücreti istiyorlar almak zorundalar diye bir şey yok.
Kardeşim çocuğunu kayıt ettirdi eğer para ödemek istemiyorsanız fakirlik belgesi getirin demişler En azından İstanbul genelinde durum bu şuan için.