Önceden kayıt almanız gerekiyordu tespit ederlerse cezası var bilginiz olsun. Bu arada ikametgah adresi tutsa bile kayıt ücreti istiyorlar almak zorundalar diye bir şey yok.
Kardeşim çocuğunu kayıt ettirdi eğer para ödemek istemiyorsanız fakirlik belgesi getirin demişler

En azından İstanbul genelinde durum bu şuan için.
Para işi yok. Sistem otomatik olarak kaydını alıyor. Kayıt almama durumu yok. Kayıt diye bir şey yok zaten. Otomatik olarak kaydınız adresinize göre okulun sistemine düşüyor. Ayrıca sınıf ayarlama da yok. Sistem sınıflara öğrencileri ve öğretmeni otomatik atıyor.