Bende benzer sorunlar yaşadım ameliyat oldum o yüzden çektiğin zorlukları iyi anlıyorum ve maliyetlerini biliyorum.
Ama bahsettiğin şahıs genellikle gündem olabilecek haber değeri olan yardımlar yapıyor, iyiliğin yanı sıra birazda reklam değeri olmalı.
Bu nedenle çok olumlu yaklaşacağını düşünmüyorum ulaşsan bile umarım çözüm bulursun.
Sedat Peker Nasıl Ulaşabilirim.
43
●4.620
- 01-07-2025, 21:06:47Yardım kuruluşuna beni ulaştır kaç yere başvurdum hiç dönüş yapmadılar Türkiye'deki yardım kuruluşları işe yaramıyorpaollu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-07-2025, 21:07:00Geçmiş olsun, Allah şifa versin hocam.
Umudunuzu kırmak istemem fakat normal sıradan insanlara yardımcı olacaklarını sanmıyorum.
Görürler ama görmezden gelirler.
Yardımcı olmaları için gündem de olmanız ve kalmanız gerekiyor.
Twiterden bi paylaşım yapıp sedat pekeri etiketleyip forumdan da twiter hizmeti veren bir kaç kişi ile konuşup sizi gündemde göstermelerini isteyin.
biraz maliyetli olabilir bu işlem fakat karşı tarafın size yardımcı olma ihtimalini bi hayli yükseltir diye düşünüyorum.
Tavsiyem budur işe yarar yaramaz tartışılır karar sizindir. (YTD) - 01-07-2025, 21:08:30Üyeliği durdurulduHocam hastalik kötü sey. Allah kimsenin basina vermesin. Bu arada gecmis olsun arkadasa..paollu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-07-2025, 21:11:05Bir ton hayır kurumu varda acaba hangisi düzgün işliyor? acaba hangisi hangi şartlar dahilinde yardımcı oluyor?paollu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
acaba hangisi maliyetinin % kaçını karşılıyor? acaba hangisi bir tanıdığın yoksa sana destek oluyor?
Umudu mafyada mı bekliyorsun deyip ön yargılı bir yorumda bulunmuşsuzun hoş değil.
Arkadaşın sağlık problemi kendisine göre ciddi bir problem Allah şifa versin.
Adam o haldeyken tutanacak bir dal arıyor mafya yada kabadayı ne önemi var?
Çok bilgili bir insansanız da arkadaşı doğru kurumlara yönlendirin ki sizin deyimizle '' Umudu mafyada aramasın '' - 01-07-2025, 21:11:09Üyeliği durdurulduBir tane küfürlu reels paylaş o seni bulur zaten
- 01-07-2025, 21:11:51Devletin güzel hastaneleri seni dogruyor fıtık ameliyatında belini yarıyorlar. Daha önce ameliyat oldum tekrar olmak istemiyorum bacağımi kaybetme ihtimalim var sinir zedelenmesi sonucu , iğne ile tedavi var ama. Çok pahalıHediyeo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle