paollu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Umudu mafyadan mı bekliyorsunuz. Bi ton hayır kurumu var. Onlara başvurun
Yardım kuruluşuna beni ulaştır kaç yere başvurdum hiç dönüş yapmadılar Türkiye'deki yardım kuruluşları işe yaramıyor