paollu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Umudu mafyadan mı bekliyorsunuz. Bi ton hayır kurumu var. Onlara başvurun
Hocam hastalik kötü sey. Allah kimsenin basina vermesin. Bu arada gecmis olsun arkadasa..