Geçmiş olsun, Allah şifa versin hocam.

Umudunuzu kırmak istemem fakat normal sıradan insanlara yardımcı olacaklarını sanmıyorum.
Görürler ama görmezden gelirler.
Yardımcı olmaları için gündem de olmanız ve kalmanız gerekiyor.

Twiterden bi paylaşım yapıp sedat pekeri etiketleyip forumdan da twiter hizmeti veren bir kaç kişi ile konuşup sizi gündemde göstermelerini isteyin.
biraz maliyetli olabilir bu işlem fakat karşı tarafın size yardımcı olma ihtimalini bi hayli yükseltir diye düşünüyorum.

Tavsiyem budur işe yarar yaramaz tartışılır karar sizindir. (YTD)