Sedat Peker Nasıl Ulaşabilirim.
43
●4.620
- 02-07-2025, 08:01:24Çok geçmiş olsun ben de ameliyat oldum ve sonra dedim ki keşke ameliyat olmasaydım gerçekten çok pişman oldum.Sag bacağımda uyuşma halen devam ediyor.Guc kaybı yasiyorumxertanx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-07-2025, 08:28:25Ben birincisini oldum ikincisi olmayı korkuyorum sinirler zarar görür diye nükleoplasti var çok ücret istiyorlarSuskuN42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-07-2025, 18:55:58Kanka dikkat et etekle video paylaştırıyolar sonra. :dpaollu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle