• 02-07-2025, 07:57:25
    #37
    Twitter üzerinden yüksek etkileşimli birilerinin etiketleyip durumu anlatması ile o size ulaşır gündem olmanız lazım genelde öyle oluyor.
  • 02-07-2025, 08:01:24
    #38
    xertanx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar , çok canim yanıyor. Varmı bir vakifa yada sağlık örgütune ulaşabilecek , Sedat Peker ve Ankara abisi gibi yerlere ulasacak
    Çok geçmiş olsun ben de ameliyat oldum ve sonra dedim ki keşke ameliyat olmasaydım gerçekten çok pişman oldum.Sag bacağımda uyuşma halen devam ediyor.Guc kaybı yasiyorum
  • 02-07-2025, 08:28:25
    #39
    SuskuN42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok geçmiş olsun ben de ameliyat oldum ve sonra dedim ki keşke ameliyat olmasaydım gerçekten çok pişman oldum.Sag bacağımda uyuşma halen devam ediyor.Guc kaybı yasiyorum
    Ben birincisini oldum ikincisi olmayı korkuyorum sinirler zarar görür diye nükleoplasti var çok ücret istiyorlar
  • 02-07-2025, 11:35:22
    #40
    Rabbim acil şifalar ve kolaylıklar versin
  • 02-07-2025, 18:39:48
    #41
    Allah yardımcınız olsun hocam
  • 02-07-2025, 18:42:28
    #42
    Takva adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rabbim acil şifalar ve kolaylıklar versin
    Allah razı olsun hocam
  • 02-07-2025, 18:55:58
    #43
    paollu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    allah kimseyi eli kanlı torbacıların eline düşürmesin, muhtaç etmesin
    Kanka dikkat et etekle video paylaştırıyolar sonra. :d
  • 02-07-2025, 20:50:15
    #44
    Ülkede sağlık sistemi bitmis