xertanx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar , çok canim yanıyor. Varmı bir vakifa yada sağlık örgütune ulaşabilecek , Sedat Peker ve Ankara abisi gibi yerlere ulasacak
Çok geçmiş olsun ben de ameliyat oldum ve sonra dedim ki keşke ameliyat olmasaydım gerçekten çok pişman oldum.Sag bacağımda uyuşma halen devam ediyor.Guc kaybı yasiyorum