Hediyeo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sigortan yokmu hocam sigortadan faydalansana devletin güzel hastaneleri var
Devletin güzel hastaneleri seni dogruyor fıtık ameliyatında belini yarıyorlar. Daha önce ameliyat oldum tekrar olmak istemiyorum bacağımi kaybetme ihtimalim var sinir zedelenmesi sonucu , iğne ile tedavi var ama. Çok pahalı