ZimmeR adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
E-Ticarette Kazanabiliyor Musunuz ?
46
●2.738
- 30-05-2025, 14:02:04Hocam ben yazılımcıyım, kendi altyapımı kurabiliyor ve istediğim modülü sorunsuz entegre edebiliyorum. Shopfiy'ı böyle bir durumda da tavsiye eder misin? Cevabın evet ise sebebini öğrenebilir miyim?
- 30-05-2025, 14:03:33günlük iş yükü ne kadar oluyor hocam kaç kargo için ve hangi kategoride satış yapıyorsunuz ? kendi markanız mı al sat mıVeyselCapsek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-05-2025, 14:06:40Telefon trafiği oluyor fiyat almak için arayan çok oluyor tarımla alakalı bir sektör. Kargo oranları değişiyor tarım sezonu gelince günlük 7 kargoya kadar çıkıyor bazen ayda 10 kargo oluyor. Al sat üzerine çalışıyoruz hocamdeclan43 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-05-2025, 14:18:37anladım hocam teşekkür ederim dönüş içinVeyselCapsek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-05-2025, 18:38:58şu an durum , işlek bir caddede 45 50 bin kira verip güzel bir dükkan kiralayıp satış yapmayı denemek eticareti denemekten daha şanslı. Kargo maliyeti komisyon maliyeti , komisyon vermeyecem deseniz meta reklam maliyeti vs. çok yüksek. yani hesap kitapla olacak gibi değil. eticaret satış iyi güzel ama ay sonu hesapladığınızda mesela 600 satış olmuş. komisyonu kargoyu vs hesapladığınızda işlek cadde de dükkan kiralasam en azından güzel bir dükkanım olur ileriye dönük güzel potansiyel olur diye düşünüyorsun. hemde hızlı nakit akışı olur . bir çok eticaret yapan arkadaşım ufak ufak acaba dükkan mı açsak moduna girmiş durumda. Önemli olan bir noktada ürün satmak değil parasını almak oluyor. 15 -20 gün beklemek gerçekten yoruyor insanı. meta reklamına yönelseniz de bu sefer reklam maliyetleri çok yüksek yani 45-60 bin reklam çıkmak gerekiyor. bir de reklamcı tutalım deseniz 15 de o olsa 70 bini buluyor meta tarafı. dönüp baktığında reklam maliyetine çalışıyor oluyorsun elindeki ürünler bedavaya gidiyor. 2-3 ay sabır etmek gerekiyor meta oturması için deniyor ona da dayanamıyorsun. Ben ve bir çok arkadaşım yani ne olacak zaten dükkanlara 10 -15 kira veriyoruz. 35-40 verelim işlek bir cadde de satış deneyelim moduna girmiş durumda. eticaret şu an için tamamen baş ağrısı durumunda. kar eden arkadaşlarımız da var onlara da allah hayırlı işler versin.
Kar kısmına da bakıyorum mesela makina almış 1 milyon liraya . ürün başı diyor benim maliyetim 30 lira .peki makinanın sana maliyeti ? onu hesaplamıyor o demirbaşmış
öyle olmuyor işte. kısacası kafamı ona buna çok takıyorum çok canım sıkılıyor insanlara vs diyorsanız eticaret şu an tam size göre. iş güç ne olacak sattığımdan kar ediyor muyum hesabı kitabından başka bir düşünceye fırsat kalmaz.
- 30-05-2025, 23:27:23teşekkür ederim hocam bu güzel değerlendirmeniz için çok faydalı oldu. Kendi markasıyla satan arkadaşlarınız için de geçerli mi bu tüm söyledikleriniz ?WalterTrade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-05-2025, 10:20:07Kendi markanızı kurun öyle satın daha çok kazanırsınız gibi söylemler youtube da içerik üretmekten başka bir şey değil. Bu tip söylemler insanları genç yaşta umutsuzluğa götürüyor. çoğu kişi de farkında değil. Marka olmak denilen olay 6 ayda olabilen bir durum değil. yanlış hatırlamıyorsam bir müşteri sizden ürün almadan önce 7 kere sizi görmeli diyorlardı. reklamlarla vs. sadece satın alım yapmak için geçen süreç bu. markanıza güvenmesi için geçecek olan süreç bence 2-3 seneden az değil. bir kaç kez alışveriş yapmalı sorunlar olduğunda çözüm bulabilmeli vs. Marka olmak kolay bir iş değil. İha siha gibi bir ürün üretir onun markası olursun ona kimse bir şey diyemez. çinden zart alayım üzerine zort damgası bastırayım al sana marka hevesine girmenin manası yok. ülkede pasta küçüldükçe satış yapan sayısı yükseliyor. bunu göz ardı etmeyin.declan43 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-05-2025, 10:30:59WalterTrade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleMarka olmak kolay değil. Elbette ama üretim olayı bir noktada çok doğru bir yaklaşım. İşin en önemli kısmı müşteri tutundurma müşteri referansı çok önemli.WalterTrade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
öyle olmuyor işte. kısacası kafamı ona buna çok takıyorum çok canım sıkılıyor insanlara vs diyorsanız eticaret şu an tam size göre. iş güç ne olacak sattığımdan kar ediyor muyum hesabı kitabından başka bir düşünceye fırsat kalmaz.