E-Ticarette Kazanabiliyor Musunuz ?
46
●2.738
- 29-05-2025, 16:07:52Şu anda yan sanayi araç yedek parçaları üreten bir firmada satış ve pazarlama alanında çalışıyorum. Şu an 2-3 müşterimiz var; kaporta aksamı ve mekanik parça satışı yapıyorlar. Özellikle ufak parçalar için yüksek talep görüyoruz. Yakın zamanda bireysel satışa yönelik bir tanıtımımız olacak. Yedek parça ve mekanik aksam alanı, kesinlikle tavsiye edebileceğim bir sektör
- 29-05-2025, 16:21:22ben drop yapmıyorum drop yapan müşterilerimiz var shopify yazılımcısıyım.declan43 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
%400 %600 kar marjı olan sektörler var. Onlar için website yapmaktayım. Yaparken de tabi sektörlere hakim oluyoruz. - 29-05-2025, 16:39:46Çok sermaye gerekiyor mu hocam o sektör için ?Clipton adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-05-2025, 16:40:17anladım hocam teşekkür ederim bilgilendirme içinZimmeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-05-2025, 16:46:45Selamlar, şahıs şirketiniz varsa ve fatura kesiyorsanız, genel prosedür kısacası. Gerisine gerek kalmıyor. İnternet sitenize veya alışveriş platformlarına ürünlerinizi kâr marjınızı ekleyerek yüklüyorsunuz, gerisi siparişe bağlı. Şunu söyleyebilirim: Zamanla oturunca getirisi güzel oluyor.declan43 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-05-2025, 17:27:30droppshipping mantıgıyla mı çalışıyor hocam sizin şirket ? ürünleri toplu almadan sizin üstünüzden mi satıyoruzClipton adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-05-2025, 17:32:50Evet, dropshipping mantığıyla çalışıyor. Siparişiniz panele düştüğünde sadece onaylıyorsunuz; gerisini lojistik operasyon birimi hallediyor.declan43 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
12-15 Haziran tarihleri arasında Tüyap Fuar ve Kongre Merkezi'ndeyiz. İstanbul'da olursanız sizi Automechanika Fuarına bekleriz. Sistemi de orada detaylı bir şekilde anlatmış olurum. - 29-05-2025, 17:35:42teşekkür ederim hocam nazik davetiniz için İzmirdeyim ben maalesefClipton adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-05-2025, 18:15:42Sanırım daha önce yine konunuzu görmüştüm. Olay seçtiğiniz sektörle alakalı. E-Ticaretin bittiği yok aksine daha çok talep var en azından bizim sektörde örneğin şimdi yeni projemiz üzerinde calışıyoruz vs. Dediğim gibi fazla düşünmek bazen işi batırır birazda nasip kolay gelsin.