Selamlar, şahıs şirketiniz varsa ve fatura kesiyorsanız, genel prosedür kısacası. Gerisine gerek kalmıyor. İnternet sitenize veya alışveriş platformlarına ürünlerinizi kâr marjınızı ekleyerek yüklüyorsunuz, gerisi siparişe bağlı. Şunu söyleyebilirim: Zamanla oturunca getirisi güzel oluyor.
droppshipping mantıgıyla mı çalışıyor hocam sizin şirket ? ürünleri toplu almadan sizin üstünüzden mi satıyoruz