• 29-05-2025, 18:16:51
    #19
    Dijital pazarlama yapıyorsan eticareti kendin yapmaya kalkma derim.

    Bende eticaret yapıyorum kazanç elbette oluyor ama önemli olan güzel kurgu yaparak kaliteli niş site yapmak guzel sekilde ürünlerle doldurmak.

    Ve en önemli olan tedarik zincirini kurmak ve yönetmek

    Bende mesela tedarik zincirinde ürün bulma ürünü gerçek üreticiden tedarik etme kısmında çok iyiyim çünkü işim mesleğim bu

    dijital pazarlama kısmına seo ya geldi mi yapıyorum iyi de yapıyorum ama keyif almıyorum.

    O nedenle keyif aldığın şeylerde çalışmaya bak.
  • 29-05-2025, 18:28:11
    #20
    FEYA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 hafta oldu yeni ürün çıkaralı kozmetik üzerine maliyetim 200 tl. Ürünü 600 tl ve üzeri satarsam kar ediyorum yoksa full zarar. 0 ürün olduğu içinde satış bi hayli zor reklam paralarıda yanında cabası
    Hocam bende Konya'dayım kozmetik imalatçısı iseniz görüşmek isterim. e-ticaret konusunda bilgi almak isterseniz ücretsiz bilgide aktarımı yaparım.
    declan43 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun hocam, umarım gönlünüzce olur. Tam aradığım kişisiniz vaktiniz varsa biraz daha detayları yaşadığınız zorlukları anlatır mısınız ?
    Numaranızı yazarsanız pm. den sana bilgiler verebilirim soğur musun e-ticarete ısınır mısın bilemem
  • 29-05-2025, 20:19:16
    #21
    fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dijital pazarlama yapıyorsan eticareti kendin yapmaya kalkma derim.

    Bende eticaret yapıyorum kazanç elbette oluyor ama önemli olan güzel kurgu yaparak kaliteli niş site yapmak guzel sekilde ürünlerle doldurmak.

    Ve en önemli olan tedarik zincirini kurmak ve yönetmek

    Bende mesela tedarik zincirinde ürün bulma ürünü gerçek üreticiden tedarik etme kısmında çok iyiyim çünkü işim mesleğim bu

    dijital pazarlama kısmına seo ya geldi mi yapıyorum iyi de yapıyorum ama keyif almıyorum.

    O nedenle keyif aldığın şeylerde çalışmaya bak.
    hocam aslında e-ticaretten ve genel olarak ticaretten keyif aldıgım için yapmak istiyorum. E-ticaret için ürün araştırmak, hesabını kitabını yapmak yeni üretici bulmak keyif veriyor
  • 29-05-2025, 20:26:26
    #22
    declan43 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam aslında e-ticaretten ve genel olarak ticaretten keyif aldıgım için yapmak istiyorum. E-ticaret için ürün araştırmak, hesabını kitabını yapmak yeni üretici bulmak keyif veriyor
    Ne gibi ürünlerle ilgileniyorsunuz? Ne kadar kazanç hedefiniz var?
  • 29-05-2025, 20:52:49
    #23
    declan43 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam aslında e-ticaretten ve genel olarak ticaretten keyif aldıgım için yapmak istiyorum. E-ticaret için ürün araştırmak, hesabını kitabını yapmak yeni üretici bulmak keyif veriyor
    Haziran ayında sence potansiyeli satış olarak yüksek olacak 5 ürün ne olur desem

    Keyifli bir soru sordum o zaman
  • 29-05-2025, 21:43:44
    #24
    bitti diyen kişi pastadan pay vermek istemez
    işin kimyasını kimse anlatmaz, bilen kendi kazanıyor, o yüzden her zaman bir yolu vardır hocam
  • 30-05-2025, 11:14:30
    #25
    fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Haziran ayında sence potansiyeli satış olarak yüksek olacak 5 ürün ne olur desem

    Keyifli bir soru sordum o zaman
    hocam bunu bilemem o kadar bilgi sahibi değilim yolun başındayım
  • 30-05-2025, 11:15:56
    #26
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne gibi ürünlerle ilgileniyorsunuz? Ne kadar kazanç hedefiniz var?
    Hediyelik eşyalar daha çok hocam. Kazanç olarak ilk etapta güncel geçimimi sağlayacak bir miktar olmalı ve işin büyüme potansiyeli olmalı.
  • 30-05-2025, 13:59:27
    #27
    Sektör olarak belki değişiklik gösteriyor olabilir hocam fakat 4 yıldır aktif bir e-ticaret faaliyeti yönetiyorum geçen senelerde 3-5 bir getirisi oluyordu yatırım yapabiliyorduk fakat özellikle son 1.5 yıldır kazandığımız tüm para giderlere gidiyor o koca şirketlerden fazla vergi ödüyoruz. Aylık 2k kalırsa allah bin bereket versin. Ayrıca çalıştığım için çok bir problem yaratmıyor tabii ki pasif gelir olarak kalıyor.