Dijital pazarlama yapıyorsan eticareti kendin yapmaya kalkma derim.
Bende eticaret yapıyorum kazanç elbette oluyor ama önemli olan güzel kurgu yaparak kaliteli niş site yapmak guzel sekilde ürünlerle doldurmak.
Ve en önemli olan tedarik zincirini kurmak ve yönetmek
Bende mesela tedarik zincirinde ürün bulma ürünü gerçek üreticiden tedarik etme kısmında çok iyiyim çünkü işim mesleğim bu
dijital pazarlama kısmına seo ya geldi mi yapıyorum iyi de yapıyorum ama keyif almıyorum.
O nedenle keyif aldığın şeylerde çalışmaya bak.
E-Ticarette Kazanabiliyor Musunuz ?
46
●2.738
- 29-05-2025, 18:16:51
- 29-05-2025, 18:28:11Hocam bende Konya'dayım kozmetik imalatçısı iseniz görüşmek isterim. e-ticaret konusunda bilgi almak isterseniz ücretsiz bilgide aktarımı yaparım.FEYA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Numaranızı yazarsanız pm. den sana bilgiler verebilirim soğur musun e-ticarete ısınır mısın bilememdeclan43 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-05-2025, 20:19:16hocam aslında e-ticaretten ve genel olarak ticaretten keyif aldıgım için yapmak istiyorum. E-ticaret için ürün araştırmak, hesabını kitabını yapmak yeni üretici bulmak keyif veriyorfikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-05-2025, 20:26:26Ne gibi ürünlerle ilgileniyorsunuz? Ne kadar kazanç hedefiniz var?declan43 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-05-2025, 20:52:49Haziran ayında sence potansiyeli satış olarak yüksek olacak 5 ürün ne olur desemdeclan43 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Keyifli bir soru sordum o zaman
- 29-05-2025, 21:43:44bitti diyen kişi pastadan pay vermek istemez
işin kimyasını kimse anlatmaz, bilen kendi kazanıyor, o yüzden her zaman bir yolu vardır hocam - 30-05-2025, 11:14:30hocam bunu bilemem o kadar bilgi sahibi değilim yolun başındayımfikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-05-2025, 11:15:56Hediyelik eşyalar daha çok hocam. Kazanç olarak ilk etapta güncel geçimimi sağlayacak bir miktar olmalı ve işin büyüme potansiyeli olmalı.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-05-2025, 13:59:27Sektör olarak belki değişiklik gösteriyor olabilir hocam fakat 4 yıldır aktif bir e-ticaret faaliyeti yönetiyorum geçen senelerde 3-5 bir getirisi oluyordu yatırım yapabiliyorduk fakat özellikle son 1.5 yıldır kazandığımız tüm para giderlere gidiyor o koca şirketlerden fazla vergi ödüyoruz. Aylık 2k kalırsa allah bin bereket versin. Ayrıca çalıştığım için çok bir problem yaratmıyor tabii ki pasif gelir olarak kalıyor.
vaktiniz varsa biraz daha detayları yaşadığınız zorlukları anlatır mısınız ?