Sektör olarak belki değişiklik gösteriyor olabilir hocam fakat 4 yıldır aktif bir e-ticaret faaliyeti yönetiyorum geçen senelerde 3-5 bir getirisi oluyordu yatırım yapabiliyorduk fakat özellikle son 1.5 yıldır kazandığımız tüm para giderlere gidiyor o koca şirketlerden fazla vergi ödüyoruz. Aylık 2k kalırsa allah bin bereket versin. Ayrıca çalıştığım için çok bir problem yaratmıyor tabii ki pasif gelir olarak kalıyor.