fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dijital pazarlama yapıyorsan eticareti kendin yapmaya kalkma derim.

Bende eticaret yapıyorum kazanç elbette oluyor ama önemli olan güzel kurgu yaparak kaliteli niş site yapmak guzel sekilde ürünlerle doldurmak.

Ve en önemli olan tedarik zincirini kurmak ve yönetmek

Bende mesela tedarik zincirinde ürün bulma ürünü gerçek üreticiden tedarik etme kısmında çok iyiyim çünkü işim mesleğim bu

dijital pazarlama kısmına seo ya geldi mi yapıyorum iyi de yapıyorum ama keyif almıyorum.

O nedenle keyif aldığın şeylerde çalışmaya bak.
hocam aslında e-ticaretten ve genel olarak ticaretten keyif aldıgım için yapmak istiyorum. E-ticaret için ürün araştırmak, hesabını kitabını yapmak yeni üretici bulmak keyif veriyor