VeyselCapsek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sektör olarak belki değişiklik gösteriyor olabilir hocam fakat 4 yıldır aktif bir e-ticaret faaliyeti yönetiyorum geçen senelerde 3-5 bir getirisi oluyordu yatırım yapabiliyorduk fakat özellikle son 1.5 yıldır kazandığımız tüm para giderlere gidiyor o koca şirketlerden fazla vergi ödüyoruz. Aylık 2k kalırsa allah bin bereket versin. Ayrıca çalıştığım için çok bir problem yaratmıyor tabii ki pasif gelir olarak kalıyor.
günlük iş yükü ne kadar oluyor hocam kaç kargo için ve hangi kategoride satış yapıyorsunuz ? kendi markanız mı al sat mı