• 18-05-2025, 11:10:20
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Hayvan Kazaları v.s de masrafları araç sigortası karşılıyor gibi bişey okumuştum. Bi araştırmanızı öneririm.
  • 18-05-2025, 11:36:53
    #11
    Tamam iyi bir şey yapmaya çalışıyorsunuz da aracında kedi olduğunu bilmeyen vatandaşın ne suçu var ki masrafı ona fatura ediyorsunuz? Hayvanın iyiliğine ama insanın da zararına çalışmış oluyorsunuz.
  • 18-05-2025, 12:49:21
    #12
    Müneccim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tamam iyi bir şey yapmaya çalışıyorsunuz da aracında kedi olduğunu bilmeyen vatandaşın ne suçu var ki masrafı ona fatura ediyorsunuz? Hayvanın iyiliğine ama insanın da zararına çalışmış oluyorsunuz.
    Hocam tedavi masrafları sigorta tarafından karşılanabiliyorsa onun zararına mı çalışmış olurum?
  • 18-05-2025, 13:05:20
    #13
    aerialv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam tedavi masrafları sigorta tarafından karşılanabiliyorsa onun zararına mı çalışmış olurum?
    İlk mesajınız şöyle "Kedinin düştüğü aracı tespit edip tedavi masraflarını o araç sahibine karşılatma". Araç sahibine karşılatmanız uygun değil. Sigorta deseydiniz uygun olabilirdi.
  • 18-05-2025, 13:06:49
    #14
    Müneccim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk mesajınız şöyle "Kedinin düştüğü aracı tespit edip tedavi masraflarını o araç sahibine karşılatma". Araç sahibine karşılatmanız uygun değil. Sigorta deseydiniz uygun olabilirdi.
    Söyleminiz de haklı olabilirsiniz. Yanlış anlaşılma olmasın diye düzeltme yapıyorum. Kusura bakmayın, teşekkürler.
  • 18-05-2025, 13:14:05
    #15
    Boyle bir durumda ilk yapmaniz gereken empati.
    bir gun telefonunuz calacak ve telefondaki ses boyle boyle bir durum oldu sunu bir odeyin ya da sigortaniza odettirin diyecek. İlk tepkiniz ne olurdu? Eger s*** git lan demez anlayisla karsilar ve tabii ki yardim ederdim derseniz o adami bulun derim (:
  • 19-05-2025, 08:43:25
    #16
    aerialv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam tedavi masrafları sigorta tarafından karşılanabiliyorsa onun zararına mı çalışmış olurum?
    Sigortanız bir şeyi ödediğinde bir sonraki sigorta ödemeleriniz yükselir. Evet adamın zararına çalışmış oluyorsunuz kaputuna kedi girdi diye bide müebbet yesin...