Çalışan araçtan kedi düştü.
15
●810
- 18-05-2025, 12:49:21Hocam tedavi masrafları sigorta tarafından karşılanabiliyorsa onun zararına mı çalışmış olurum?Müneccim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-05-2025, 13:05:20İlk mesajınız şöyle "Kedinin düştüğü aracı tespit edip tedavi masraflarını o araç sahibine karşılatma". Araç sahibine karşılatmanız uygun değil. Sigorta deseydiniz uygun olabilirdi.aerialv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-05-2025, 13:06:49Söyleminiz de haklı olabilirsiniz. Yanlış anlaşılma olmasın diye düzeltme yapıyorum. Kusura bakmayın, teşekkürler.Müneccim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-05-2025, 13:14:05Boyle bir durumda ilk yapmaniz gereken empati.
bir gun telefonunuz calacak ve telefondaki ses boyle boyle bir durum oldu sunu bir odeyin ya da sigortaniza odettirin diyecek. İlk tepkiniz ne olurdu? Eger s*** git lan demez anlayisla karsilar ve tabii ki yardim ederdim derseniz o adami bulun derim (: - 19-05-2025, 08:43:25Sigortanız bir şeyi ödediğinde bir sonraki sigorta ödemeleriniz yükselir. Evet adamın zararına çalışmış oluyorsunuz kaputuna kedi girdi diye bide müebbet yesin...aerialv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle