Müneccim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tamam iyi bir şey yapmaya çalışıyorsunuz da aracında kedi olduğunu bilmeyen vatandaşın ne suçu var ki masrafı ona fatura ediyorsunuz? Hayvanın iyiliğine ama insanın da zararına çalışmış oluyorsunuz.
Hocam tedavi masrafları sigorta tarafından karşılanabiliyorsa onun zararına mı çalışmış olurum?