Hocam tedavi masrafları sigorta tarafından karşılanabiliyorsa onun zararına mı çalışmış olurum?
Sigortanız bir şeyi ödediğinde bir sonraki sigorta ödemeleriniz yükselir. Evet adamın zararına çalışmış oluyorsunuz kaputuna kedi girdi diye bide müebbet yesin...