Hocam tedavi masrafları sigorta tarafından karşılanabiliyorsa onun zararına mı çalışmış olurum?
İlk mesajınız şöyle "Kedinin düştüğü aracı tespit edip tedavi masraflarını o araç sahibine karşılatma". Araç sahibine karşılatmanız uygun değil. Sigorta deseydiniz uygun olabilirdi.