İlk mesajınız şöyle "Kedinin düştüğü aracı tespit edip tedavi masraflarını o araç sahibine karşılatma". Araç sahibine karşılatmanız uygun değil. Sigorta deseydiniz uygun olabilirdi.
Söyleminiz de haklı olabilirsiniz. Yanlış anlaşılma olmasın diye düzeltme yapıyorum. Kusura bakmayın, teşekkürler.