• 18-05-2025, 10:29:58
    #1
    Arkadaşlar merhabalar,
    Kız arkadaşım benzinlikte çalışıyor ve yakıt yüklediği araç haraket ederken motor kısmından bir kedi düşmüş ve kedi de bir takım yanıklar ve yürümesin de sorun olduğunu gördük. Ben bu kedinin imkanlarım yettiğince tedavisini yaptırmak ve sonrasın da sahiplenmek istiyorum. Dün gece İstanbul Üniversitesi Cerrahpaşa Veterinerlik fakültesine götürüp ilk tedavisini yaptırdım. Benim sorum şudur; Kedinin düştüğü aracı tespit edip tedavi masraflarını o araç sahibinin sigortası ile karşılatma ihtimalimiz varmı dır ? Kız arkadaşımın dediğine göre kedi araçtan düştükten sonra arkasından seslenmiş bağırmış ama şahıs ya duymadı ya da duymamazdan geldi orasını bilemiyorum. Bu konu hakkında bilgisi olan var mı ?

    Kedi şu an benimle birlikte, her gün tedavi için veterinere götüreceğim. Fakülte de bırakmadım, barınağa da bırakmayı düşünmüyorum. Eklemeyi de unutmuşum. Dostumuz aynı zaman da hamile ve doğuma 1 2 hafta gibi bir süre kalmış.
  • 18-05-2025, 10:35:19
    #2
    Çipi yoksa plaka yoksa bulamazsınız
  • 18-05-2025, 10:36:11
    #3
    escapist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çipi yoksa plaka yoksa bulamazsınız
    Hocam sokak kedisi. Kamera kaydı ile plakasını alabiliriz.
  • 18-05-2025, 10:36:44
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Yok hocam adam nerden bilecek kedi girdi mi girmedi mi?
  • 18-05-2025, 10:43:22
    #5
    imslavec adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok hocam adam nerden bilecek kedi girdi mi girmedi mi?
    Doğrudur hocam, sonuçta kimse bile isteye böyle bir olaya karışmak istemez.
  • 18-05-2025, 10:46:36
    #6
    Kedinin sorumsuzluğu vatandaşa neden fatura olarak kesiliyor?

    Bir çoğumuzun arabası var. Nerden bilebiliriz böyle şeyin olabileceğini.
    Adamın kastı yoktur bu hususta diye düşünüyorum.

    Yaşanan trajik durum fakat sizin bu kediye sahip çıkmanız ve fedakarlık yapmanız taktire şayan.

    Yakında baba oluyorsunuz. İnşAllah yavrular sağlıklı bir şekilde dünyaya gelirler.

    Not: Şoföre ulaşabilir durumu izah edersiniz. Belki vicdanen rahatsız olur ve size destek çıkar.
  • 18-05-2025, 10:48:47
    #7
    SEBTURKA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kedinin sorumsuzluğu vatandaşa neden fatura olarak kesiliyor?

    Bir çoğumuzun arabası var. Nerden bilebiliriz böyle şeyin olabileceğini.
    Adamın kastı yoktur bu hususta diye düşünüyorum.

    Yaşanan trajik durum fakat sizin bu kediye sahip çıkmanız ve fedakarlık yapmanız taktire şayan.

    Yakında baba oluyorsunuz. İnşAllah yavrular sağlıklı bir şekilde dünyaya gelirler.

    Not: Şoföre ulaşabilir durumu izah edersiniz. Belki vicdanen rahatsız olur ve size destek çıkar.
    Kedinin sorumsuzluğu derken şaka yapıyorsunuz sanırım. Yani inşallah şakadır.
  • 18-05-2025, 10:52:00
    #8
    SEBTURKA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kedinin sorumsuzluğu vatandaşa neden fatura olarak kesiliyor?

    Bir çoğumuzun arabası var. Nerden bilebiliriz böyle şeyin olabileceğini.
    Adamın kastı yoktur bu hususta diye düşünüyorum.

    Yaşanan trajik durum fakat sizin bu kediye sahip çıkmanız ve fedakarlık yapmanız taktire şayan.

    Yakında baba oluyorsunuz. İnşAllah yavrular sağlıklı bir şekilde dünyaya gelirler.

    Not: Şoföre ulaşabilir durumu izah edersiniz. Belki vicdanen rahatsız olur ve size destek çıkar.
    Kedi muhtemelen doğuma yakın olduğu için ve yağmur yağdığı için sıcak bir yer olarak görüp oraya saklanmış veya yer etmiş olabilir ve bu kedinin sorumsuzluğu olduğunu düşünmüyorum.

    Tabi ki bizler böyle bir şeyin olabileceğini bilemeyiz ama başımıza bu tür olaylar gelirse diye yaptırılan sigortalar ve kaskolar var. Duyduğum kadarıyla bir canlıya verilen hasar da trafik sigortasının bunu karşıladığını duydum. Ondan dolayı sizlere bunu sormayı düşündüm.

    Ultrason da yavruların kalp atışlarının iyi olduğunu söylediler ve dediğiniz gibi inşallah yavrular sağlıklı bir şekilde dünyaya gelir.
  • 18-05-2025, 11:00:02
    #9
    Kediye çok üzüldüm lakin adam alıp eliyle yerleştirmedi ya hocam. Herkesin başına gelebilir fakat işi de şansa bırakmamak gerek, ben özellikle soğuk havalarda önce kaputa sağlam 3-5 kez vurup motora doğru kulak kabartmadan aracı kesinlikle çalıştırmıyorum.