Arkadaşlar merhabalar,
Kız arkadaşım benzinlikte çalışıyor ve yakıt yüklediği araç haraket ederken motor kısmından bir kedi düşmüş ve kedi de bir takım yanıklar ve yürümesin de sorun olduğunu gördük. Ben bu kedinin imkanlarım yettiğince tedavisini yaptırmak ve sonrasın da sahiplenmek istiyorum. Dün gece İstanbul Üniversitesi Cerrahpaşa Veterinerlik fakültesine götürüp ilk tedavisini yaptırdım. Benim sorum şudur; Kedinin düştüğü aracı tespit edip tedavi masraflarını o araç sahibinin sigortası ile karşılatma ihtimalimiz varmı dır ? Kız arkadaşımın dediğine göre kedi araçtan düştükten sonra arkasından seslenmiş bağırmış ama şahıs ya duymadı ya da duymamazdan geldi orasını bilemiyorum. Bu konu hakkında bilgisi olan var mı ?
Kedi şu an benimle birlikte, her gün tedavi için veterinere götüreceğim. Fakülte de bırakmadım, barınağa da bırakmayı düşünmüyorum. Eklemeyi de unutmuşum. Dostumuz aynı zaman da hamile ve doğuma 1 2 hafta gibi bir süre kalmış.