Kediye çok üzüldüm lakin adam alıp eliyle yerleştirmedi ya hocam. Herkesin başına gelebilir fakat işi de şansa bırakmamak gerek, ben özellikle soğuk havalarda önce kaputa sağlam 3-5 kez vurup motora doğru kulak kabartmadan aracı kesinlikle çalıştırmıyorum.