Kedinin sorumsuzluğu vatandaşa neden fatura olarak kesiliyor?
Bir çoğumuzun arabası var. Nerden bilebiliriz böyle şeyin olabileceğini.
Adamın kastı yoktur bu hususta diye düşünüyorum.
Yaşanan trajik durum fakat sizin bu kediye sahip çıkmanız ve fedakarlık yapmanız taktire şayan.
Yakında baba oluyorsunuz. İnşAllah yavrular sağlıklı bir şekilde dünyaya gelirler.
Not: Şoföre ulaşabilir durumu izah edersiniz. Belki vicdanen rahatsız olur ve size destek çıkar.
Kedi muhtemelen doğuma yakın olduğu için ve yağmur yağdığı için sıcak bir yer olarak görüp oraya saklanmış veya yer etmiş olabilir ve bu kedinin sorumsuzluğu olduğunu düşünmüyorum.
Tabi ki bizler böyle bir şeyin olabileceğini bilemeyiz ama başımıza bu tür olaylar gelirse diye yaptırılan sigortalar ve kaskolar var. Duyduğum kadarıyla bir canlıya verilen hasar da trafik sigortasının bunu karşıladığını duydum. Ondan dolayı sizlere bunu sormayı düşündüm.
Ultrason da yavruların kalp atışlarının iyi olduğunu söylediler ve dediğiniz gibi inşallah yavrular sağlıklı bir şekilde dünyaya gelir.