Bir yakinim işten ayrilicsk , 4 yıllık primi var. Hataneden rapor alındı ama çalışabilir verdiler.
Nasıl tazminat alabilir?
İşten çıkma hakkinda
7
●330
- 19-03-2025, 19:30:31İş yeriyle konuşsun bence zaten sevilen birisiyle hakkını yemek istemezler. Öyle olabilir kıdemi veririm der ihbarı vermez atıyorum. Büyük firmaysa zaten genelde yardımcı oluyorlar. Tazminat alacağım diye illegal bir durum veya ters işler yapmasın mahkemeye taşırlarsa durumu başına bela olur.
- 19-03-2025, 19:30:42Haklı bir gerekçesi olmadığı sürece istifa yolu ile işten ayrılması sonucunda tazminat alması mümkün değildir. Haklı sebeplere örnekler verecek olursak mesai ücretlerini alamaması, maaşını 3 aydan uzun süredir alamıyor olması, mobbing uygulanıyor olması gibi onu yıpratacak durumlar varsa veya gerçekten çalışamayacak durumdaysa hastane raporuna itiraz edebilir ve çalışamayacağını bildirir rapor için heyete tekrar çıkabilir. Bunların haricinde almasının bir yolu yok iş veren çıkarmadığı sürece.reallegal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-03-2025, 20:08:21Ise girerken imzaladığı sözleşmede resmi izinlerde zorunlu calısma gibi şeyler yoksa mesaiye gitmesin kendini kovdurmaya calıssın. Örnek 23 nisandareallegal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-03-2025, 21:45:14Hastane bile calisabilir vermiş. Siz hala nasıl tazminat alir diye soruyosunuz. Şu saatten sonra isyeri ben sana tazminst verecem demedikce alamaz.
- 19-03-2025, 21:46:38erkancan_87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İşyerinde mobbing var hafta sonu çalışma var, Mesai yaptırıp 1₺ fazladan vermiyolar.
Ayrıca ayağında platin var yürürken zorlanıyor. Yani sebepsiz yere sormadım başka bir yolu var mı diye merak ettin - 19-03-2025, 22:53:02E tamam bunları begenmemek en tabii hakkı. Ama tazminatın ne oldugunu da bilmek lazim. Begenmiyorsan ayrıl derler. Bence kendini kovduracak eylemler yapsın.reallegal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
