Bir yakinim işten ayrilicsk , 4 yıllık primi var. Hataneden rapor alındı ama çalışabilir verdiler.
Nasıl tazminat alabilir?
Haklı bir gerekçesi olmadığı sürece istifa yolu ile işten ayrılması sonucunda tazminat alması mümkün değildir. Haklı sebeplere örnekler verecek olursak mesai ücretlerini alamaması, maaşını 3 aydan uzun süredir alamıyor olması, mobbing uygulanıyor olması gibi onu yıpratacak durumlar varsa veya gerçekten çalışamayacak durumdaysa hastane raporuna itiraz edebilir ve çalışamayacağını bildirir rapor için heyete tekrar çıkabilir. Bunların haricinde almasının bir yolu yok iş veren çıkarmadığı sürece.