Hastane bile calisabilir vermiş. Siz hala nasıl tazminat alir diye soruyosunuz. Şu saatten sonra isyeri ben sana tazminst verecem demedikce alamaz.
İşyerinde mobbing var hafta sonu çalışma var, Mesai yaptırıp 1₺ fazladan vermiyolar.
Ayrıca ayağında platin var yürürken zorlanıyor. Yani sebepsiz yere sormadım başka bir yolu var mı diye merak ettin