erkancan_87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hastane bile calisabilir vermiş. Siz hala nasıl tazminat alir diye soruyosunuz. Şu saatten sonra isyeri ben sana tazminst verecem demedikce alamaz.

İşyerinde mobbing var hafta sonu çalışma var, Mesai yaptırıp 1₺ fazladan vermiyolar.
Ayrıca ayağında platin var yürürken zorlanıyor. Yani sebepsiz yere sormadım başka bir yolu var mı diye merak ettin