reallegal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İşyerinde mobbing var hafta sonu çalışma var, Mesai yaptırıp 1₺ fazladan vermiyolar.
Ayrıca ayağında platin var yürürken zorlanıyor. Yani sebepsiz yere sormadım başka bir yolu var mı diye merak ettin
E tamam bunları begenmemek en tabii hakkı. Ama tazminatın ne oldugunu da bilmek lazim. Begenmiyorsan ayrıl derler. Bence kendini kovduracak eylemler yapsın.