reallegal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir yakinim işten ayrilicsk , 4 yıllık primi var. Hataneden rapor alındı ama çalışabilir verdiler.

Nasıl tazminat alabilir?
Ise girerken imzaladığı sözleşmede resmi izinlerde zorunlu calısma gibi şeyler yoksa mesaiye gitmesin kendini kovdurmaya calıssın. Örnek 23 nisanda