İş yeriyle konuşsun bence zaten sevilen birisiyle hakkını yemek istemezler. Öyle olabilir kıdemi veririm der ihbarı vermez atıyorum. Büyük firmaysa zaten genelde yardımcı oluyorlar. Tazminat alacağım diye illegal bir durum veya ters işler yapmasın mahkemeye taşırlarsa durumu başına bela olur.