lancewood adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Faizde olan varmı? Ne hissediyor?
34
●2.478
- 07-03-2025, 10:27:38Biz ne anlatıyoruz, siz ne anlatıyorsunuz?ClassWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-03-2025, 10:31:45Bence yanılıyorsunuz. Faiz de kazanç yoktur paranın değerini biraz korursun arsa tarla Faiz den daha yüksek kazandırır. Tabi bu alışın da önemli alırken en tepeden alırsan kazanç düşük görünür lakin piyasa dusukken emlak alırsan her türlü faizden yüksek getirisi olirerkancan_87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-03-2025, 10:42:122 yıl önce 4m efaize attınız 2 sene sonra 4 m faiz kazancı elde ettiniz ve ev 2 senede 4.5m oldu? (Bu imkansız senede gayrimenkul Türkiyenin hiçbiyerinde %5-6artmadı) Ne desek boş faizde devam edin bencede banane nasıl değerlendireceğinden şükür halim vaktim yerinde olmayan düşünsün. Ben sizin gibi düşünenlerin sebebini merak ettim az çok anladım.Sizin gibi düşünenler olmasa bizde olmazmışız.ClassWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-03-2025, 10:44:08jeaner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dostum senin adına üzgünüm. Baksana o kadar yazdım daha yazdığımı anlamamışsın. Neyse bol şans yarışmacılara.
- 07-03-2025, 10:45:53Sen kendi başına bir şeyler anlatıyorsun da konuyla alakası yok. 20 yıl öncesini konuşma diyorumlancewood adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-03-2025, 10:46:12Galiba siz anlamadınız bir daha okuyabilirsinizClassWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-03-2025, 10:53:10Alacağım evin fiyatı neredeyse hala aynı diyorum ve bu 2 yıllık süreçte alacağım evin parasını faiz sayesinde bedavaya getirdim olay o yani. Umarım anlamana yardımcı olmuşumdur. Her şeyi geçtim son 1 yılda sadece 1 milyon TL fazla değil, 1 milyon tl yi faize atmış olsaydın bankana göre aylık 30-50 bin tl arası faiz alacaktın. Yani basit mantık ile 1 milyon tl ye ev almış gibi kira gelirin olacaktı son 2 sene boyunca.jeaner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ayrıca önümüzdeki 1 yılıda sayarsak 3 yıl boyunca 1 milyon tl ye ev kirası geliri gibi gelir alacaktın hemde millet evlerini 20 bine kiraya verirken sen bankadan aylık 40-50 bin tl alacaktın. Faiz treni kaçtı mı dersen parası az olanlar için artık kaçtı sayılabilir cünkü stopaj felanda arttı ama son 1-2 yıldı faizde olanlar 1 yıl daha parasının üzerine para katacak. Faizden para kazanılmaz diyenlar sağda solda paralı askerlik yapan sözde ekonomistleri izliyordur ve hayatında hiç faiz nedir diyip bankaya para atıp denememiştir bile. O yüzden dar açıdan baktıkları içinde fakir kalıyorlar hep. - 07-03-2025, 10:58:41hocam size son kez şunu dicem. Senede evin değeri %5,5 artmış diyorsunuz. Bende size bunun imkansız olduğunu söylüyorum. Konu bu açın sarı siteyi bulunduğunuz konumdaki evin emlak endeksine bakın nekadar artmış. İyi forumlar.ClassWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dostum senin adına üzgünüm. Baksana o kadar yazdım daha yazdığımı anlamamışsın. Neyse bol şans yarışmacılara.