Faizde yüklü tutuyoruz ama evler de var. Ondan ziyade son 3 yildir 4 ayri arsa aldik ki evden daha caziptir ama faizde beklettigimiz de var. O iş oyle olmuyor. 4 e aldigim ev 1 senede 5.5 olmuyor. Ama faiz 5.5 oluyor. Evler her sene artmaz. Faizlerle orantilidir. Faizler tuksek iken eve yatirim yapilmaz. Yuksek faize yatirilir. Faizler dusunce faiz bozulup fiyati artacak emtialar alinir. Bu arada bizim paramizi esim yonetir. Doktoralı muhasebe finansman mezunu.
Bence yanılıyorsunuz. Faiz de kazanç yoktur paranın değerini biraz korursun arsa tarla Faiz den daha yüksek kazandırır. Tabi bu alışın da önemli alırken en tepeden alırsan kazanç düşük görünür lakin piyasa dusukken emlak alırsan her türlü faizden yüksek getirisi olir