jeaner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 yıl önce 4m ev aldım 2 sene sonra 4 m faiz kazancı elde ettiniz ve ev 2 senede 4.5m oldu? Ne desek boş faizde devam edin bencede banane nasıl değerlendireceğinden şükür halim vaktim yerinde olmayan düşündün
Dostum senin adına üzgünüm. Baksana o kadar yazdım daha yazdığımı anlamamışsın. Neyse bol şans yarışmacılara.