• 03-03-2025, 11:35:02
    #1
    Ben ve esim 3 yildir serbest calisiyoruz her ay gss oduyorum ama araliktan beri borc yok gozukuyor esim simdi ilaclarini almaya gitti sigortaniz yok diyip kutu basina 250 tl parq istemisler eskiden istenmiyordu suan bakiyorum hala gss borcunuz yok diyor anlamadim
  • 03-03-2025, 11:39:19
    #2
    Benim 3 aylık bağkur borcum vardı, ocakta hastaneye gittiğimde 300TL muayene ücreti ile birlikte tüm işlemlerden para alındı ama GSS ile ilgili bir fikrim yok, diğer arkadaslarında borcu varsa şaşırmasın diye yazmak istedim

    Bu arada geçmiş olsun

    Saygılar
  • 03-03-2025, 11:43:41
    #3
    TekLanDC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim 3 aylık bağkur borcum vardı, ocakta hastaneye gittiğimde 300TL muayene ücreti ile birlikte tüm işlemlerden para alındı ama GSS ile ilgili bir fikrim yok, diğer arkadaslarında borcu varsa şaşırmasın diye yazmak istedim

    Bu arada geçmiş olsun

    Saygılar
    E devlette sorgulattim borc yok gozukuyor anlamadim hocam ne kadar sacma bi sistem
  • 03-03-2025, 11:43:48
    #4
    sunucuoptimizasyon.com
    Evet gss primlerini düzenli olarak ödüyorsanız geçmişten borç yok ise sigortalı gibi sağlık hizmetlerinden faydalanır katkı payı ödeyerek ilaç alabilirsiniz.

    Hiç borç olmamasına rağmen sigortalı görünmüyorsanız sgk taraflı bir sıkıntı olabilir veya eczane kaynaklı bir sorun olabilir.
  • 03-03-2025, 11:45:16
    #5
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet gss primlerini düzenli olarak ödüyorsanız geçmişten borç yok ise sigortalı gibi sağlık hizmetlerinden faydalanır katkı payı ödeyerek ilaç alabilirsiniz.

    Hiç borç olmamasına rağmen sigortalı görünmüyorsanız sgk taraflı bir sıkıntı olabilir veya eczane kaynaklı bir sorun olabilir.
    Suan boyle gorunuyor hocam
  • 03-03-2025, 11:45:56
    #6
    Bence konu ile ilgili gecikmiş borcunuz var ise; şahsınıza ait yazılmış bir yazı olabilir, En yakın SGK kuruluşuna gidip bir bilgi isterseniz.

    Bazen böyle durumlar olabiliyor, icradan ev almıştım aradan 5 yıl geçti, halen kesinleşmemiş mahkeme kararı yazısını kaldıramadım.
    O yüzden SGKya gitmenizde fayda var
  • 03-03-2025, 11:48:29
    #7
    Geçmiş döneme ait borcun varsa muayene olabiliyor ama ilaçları ücretsiz yani katkı payı olmadan alabiliyorsun.

    Geçmiş borcun yoksa gss ödeniyorsa sgk kaynaklı sorun var arayıp durumu anlatman iyi olur.
  • 03-03-2025, 11:49:07
    #8
    Akbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş döneme ait borcun varsa muayene olabiliyor ama ilaçları ücretsiz yani katkı payı olmadan alabiliyorsun.

    Geçmiş borcun yoksa gss ödeniyorsa sgk kaynaklı sorun var arayıp durumu anlatman iyi olur.
    Tamamdir hocam esim almis para verip oda kacti borcumuz yokken paramizla aldik yine 😀
  • 03-03-2025, 11:51:10
    #9
    benyamin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Suan boyle gorunuyor hocam
    Hocam 90 tl almamış belki ondandır
    İşin şakası en yakın Sgk ya gidip bi baktırın veya edevletten müstahaklık var mı bi bakın varsa işlemlerin olması lazım bazen hastanede görünmüyor ona dikkat edin