Geçmiş döneme ait borcun varsa muayene olabiliyor ama ilaçları ücretsiz yani katkı payı olmadan alabiliyorsun.

Geçmiş borcun yoksa gss ödeniyorsa sgk kaynaklı sorun var arayıp durumu anlatman iyi olur.