Akbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş döneme ait borcun varsa muayene olabiliyor ama ilaçları ücretsiz yani katkı payı olmadan alabiliyorsun.

Geçmiş borcun yoksa gss ödeniyorsa sgk kaynaklı sorun var arayıp durumu anlatman iyi olur.
Tamamdir hocam esim almis para verip oda kacti borcumuz yokken paramizla aldik yine 😀